neljapäev, 18. november 2010

Sefiirikorvikesed


Vot selle retsepti järgi tasub juba sefiirikorvikesi valmistada, need on täpi pealt samad nagu ühes õiges kondiitri äris müügil olevad. Selle retsepti järgi on hea teha ka sefiiritorti, kuna sefiiri ära vajumist karta pole, seda on lihtsalt jube hea käsitleda. Kinni kaetult säilib see jahedas 7 päeva. Sefiiri valmistamisel kasutada roostevabast terasest vahustamisnõud. Sellest peaks välja tulema umbes 15 korvikest.

Muretaigen:

300 gr jahu
200 gr võid või margariini
100 gr suhkrut
1 muna
vaniliini

Töötlesin kombainiga taignaks.

Korvikeste jaoks rullisin taigna õhukeseks. Lõikasin paraja suurusega kettad ja vajutasin metallvormide välisküljele( määrida vorme pole vaja). Asetasin vormid tagurpidi ahjuplaadile ja küpsetasin 225 kraadises ahjus kuldpruuniks.

Kuumutatud sefiir:

6 munavalget
5 dl peenikest suhkrut või tuhksuhkrut
suts sidrunihapet


Mikserdasin munavalged suhruga korralikult segamini. Järgmisena asetasin kausi( roostevaba) suuremasse potti, kus oli vaikselt keev vesi. Vahustasin umbes 10-15 minutit, kuni pinnale jäid teravad tipud, mis alla ei vajunud. Tõstsin kausi veest välja ja miserdasin edasi, kuni vaht oli jahtunud.
Täitsin korvikesed sefiiriga.

12 kommentaari:

Merike ütles ...

kas siirupit ei peagi keetma?

Birgit ütles ...

Ei pea, sellepärast see sefiir vist ongi see kõige õigem, vähemalt minu meeles

Ave ütles ...

Ma olen ammusest ajast sefiirikorvikeste suur fänn. Ostan neid siiani tihti. Olen mõelnud ja kaalunud ka nende ise tegemist,ma ei teagi mille taha see on jäänud. Kuid nüüd katsetan kindlasti ära, need siin on lihtsalt nii isuäratavad, et isegi peale meeletut jõulusöömaaega sööks ma neid korvikesi küll :)

Kairi ütles ...

Nii palju kui mina olen erinevates ettevõtetes olnud ja käinud ja näinud, siis on ikka alati siirup keedetud!

Karima ütles ...

niiiiiii ma siis vötan selle tegemise täna päevakorda :)

Karima ütles ...

mul läks seekord sefiir metsa ja ma ei tea mis valesti tegin...niiet kurb

Katja ütles ...

taigen vormi välisküljele - jätan meelde :) (muidu alati jänni, sest korvid kerkivad seest täis)

kristiina ütles ...

kui sa kahvliga augukesi sisse teed ei kerki nad täis;)

evelin ütles ...

proovisin kahte erinevat korvi retsepti ja no ei tule välja, tegin täpselt nagu retsept ette näeb :(

Unknown ütles ...

No ma keetsin muna ära vist....sefiiri moodi see küll ei olnud ja kohutav muna maitse käib üle...:( kahju...

Anonüümne ütles ...

Hallo Brix. Tänud retsepti eest!
Otsisin pikalt ilma siirupita sefiiri valmistamise varianti. Täna tegin kuumutatud sefiiriga katset ja olen ülirahul. Kõik õnnestus ja jään kindlasti just sellise sefiiri valmistamise juurde. Tervitustega, Anu

yanmaneee ütles ...

nike air max 270
adidas yeezy
yeezy boost 350 v2
off white shoes
golden goose sneakers
kobe 9
supreme clothing
golden gooses
moncler jackets
golden goose deluxe brand